۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۵۴۱

دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن | حضور مردم در صحنه؛ باطل السحر توطئه های دشمنان

مراجع تقلید مردم بصیر و انقلابی ایران به حضور پرشور، گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند و حضور مردم در صحنه را باطل السحر توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام دانستند.
دعوت مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراجع تقلید تقلید طی سخنانی در دروس خارج خود و دیدارها اخیر مردم بصیر و انقلابی ایران به حضور پرشور، گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

بر این اساس حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی، علوی گرگانی، نوری همدانی و سایر علما تأکید کردند که حضور ملت بزرگ ایران بار دیگر وفادار و ایستادگی مردم پای انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کرده و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

آیت الله مکارم شیرازی: مردم در ۲۲ بهمن وفاداری به انقلاب را به رخ دشمنان می کشند

این مرجع تقلید بر ضرورت حضور حماسی، گسترده و پرشور مردم بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و افزود: همه باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و ضربه ای دیگر به دشمن وارد کنند، با راهپیمایی 22 بهمن معلوم می شود که مردم بعد از حدود 40 سال به انقلاب خود علاقه مند هستند و این راهپیمایی های عظیم نشانه وفاداری ملت به انقلاب است و با این کار دشمن را مأیوس نا امید می کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که اغتشاشات اخیر امید کاذبی برای دشمن دشمنان ایجاد کرده است، اظهار داشت: باید به حضور پرشور نشان دهیم که این امید به ناامیدی منتهی می شود.

آیت الله نوری همدانی: ۲۲ بهمن اقتدار ملت ایران را به جهان نشان می دهد

این مرجع تقلید حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب را امری واجب و بسیار مهم دانست و تأکید کرد که نباید شعارهای ابتدای انقلاب را فراموش کنیم بلکه باید به آن ها پایبند باشیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که هرکس هر اندازه که می تواند باید برای حفظ انقلاب تلاش کرده و آن را تقویت کند، اظهار داشت: مردم در 40 سال گذشته با ایمان و وفاداری کامل پای انقلاب ایستاده اند و خواب راحت را از مستکبران گرفته اند؛ انقلابی بودن با گرایش به آمریکا و صهیونیست و غرب سازش ندارد و کسانی که به آمریکا و صهیونیست و غرب گرایش دارند انقلابی نیستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که در روز 22 بهمن باید به دنیا نشان داده شود که مردم پای انقلاب هستند، اظهار داشت: اغتشاشات و برنامه ریزی های اخیر دشمن نمی تواند خللی در مسیر پرشور و شعور مردم و انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی عنوان کرد: مردم در برابر کارشکنی ها و دشمنی های فراوان غرب، استکبار و صهیونیست ها ایستاده اند و خواهد ایستاد، دشمنان خواب خرگوشی می بینند و فکر می کنند که با برخی اقدامات غیر دینی انقلاب اسلامی سست می شود.

وی اضافه کرد: به فرموده امام راحل حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است و راهپیمایی پرجوش و خروش 22 بهمن به دشمن نشان خواهد داد که مردم همچنان پای انقلاب ایستاده اند؛ باید عزت، قدرت و وحدت خود را به جهان نشان دهیم؛ جامعه باید حول محور ولی فقیه یعنی حضرت آیت الله خامنه ای وحدت داشته باشند و از ایشان تبعیت کامل کنند.

تأکید آیت الله سبحانی بر بزرگداشت 22 بهمن

این مرجع تقلید با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و خواستار وحدت مسؤولان برای حل مشکلات مردم شد.

وی با اشاره به عنایت الهی در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خداوند دشمن اسلام و مردم را سرنگون کرد و انقلاب را جانشین آن قرار داد اما خدا می نگرد که آیا عمل ما طبق قرآن سنت است وخواسته های حضرت امام محقق شده یا خیر؟

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که خلاق متعال در 22 بهمن 57 همه چیز را به مؤمنان و جهان شیعه داد، اظهار داشت: آنچه که شیعیان و علما صدها سال آرزو می کردند در 22 بهمن 57 از سوی خداوند متعال عنایت شد و همه قوا در اختیار مؤمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به وظیفه سنگین مسؤولان برای خدمت به مردم جامعه ادامه داد:  باید همت کنیم و با صرف نظر از آرزوها و خواسته های شخصی، منافع انقلاب و مردم را در نظر گرفت.

آیت الله جوادی آملی: پیام راهپیمایی 22 بهمن ظلم ستیزی واتحاد است

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ظلم ستیزی و اتحاد را پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی مظهر «صراط الذین انعمت علیهم» است؛ ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان یکی از نعمت های الهی است که شامل حال ملت ایران شده است.

مفسر برجسته قرآن کریم با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری بانوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: زنان باید به میدان آمده و از حجاب دفاع کنند و آن را جلوه بخشند.

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به ایران هویت بخشید، بیان کرد: این نظام ایران را در همه جهان عزیز کرد، زیرا در زمان طاغوت هیچگونه استقلالی در کشور وجود نداشت.

آیت الله علوی گرگانی: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن فوق حد انتظار ظاهر خواهد شد

حضرت آیت الله علوی گرگانی طی سخنانی مردم را به حضور انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: مانند سنوات گذشته ملت شریف، نجیب و با کمال و وظیفه شناس که صاحبان این انقلاب هستند با اینکه در سختی معیشت هستند ولی همیشه در صحنه حاضرند و لبیک به ندای علما و رهبری می گویند و فوق حد انتظار هستند و با این حرکت خود جوش محافظ انقلاب و نظام اند.

وی ادامه داد: من از این ملت عزیز نهایت تشکر را دارم و ان شا الله بحق امام زمان علیه السلام با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خداوند نیز برکاتش را بر این ملت شریف نازل گرداند.

آیت الله هاشمی شاهرودی: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار انقلاب و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت ملت انقلابی ایران به حضور در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند.

وی  آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن فراخواند و گفت : پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود و هنوز هم در خیلی از کشورهای منطقه پابرجاست به هم زد و مردم را بیدار و اثبات کرد که می‌شود با اراده و وحدت و حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بر طاغوت‌ها و قدرت‌های استکباری هرچند تا بُن دندان مسلح به اسلحه و امکانات باشند، پیروز شد و فائق آمد.

آیت الله هاشمی شاهرودی با تشبیه پیروزی بزرگ ملت ایران بر نظام ستمشاهی به معجزه ای الهی گفت : ملت عزیز ما به رهبری امام راحل که مردی صالح و الهی بود، این کار مهم را که حقیقتا شبه‌ معجزه‌ای در تاریخ معاصر بود، به انجام رساند و پس از امام نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اهداف انقلاب را دنبال کرده است و این کار قهراً کل نظام سلطه و استکبار را در منطقه به هم ریخت و آنها از همان ابتدا شروع به دشمنی به شکل‌های گوناگون کردند. دشمنی‌های نظامی، امنیتی، و جنگ هشت ساله که صدام خبیث را مسلح و تحریک کردند که آن هم شکست خورد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بحمدلله مردم ما بصیر و آگاه هستند و می‌دانند که این انقلاب هویت آن‌ها است و انقلاب افتخار آن‌ها و منشأ اقتدار آن‌ها و اقتدار اسلام در منطقه هست و بیداری اسلامی در منطقه شده و هست و خواهد شد. انشاء‌الله امسال بیش از سال‌های گذشته در سی‌و‌نهمین سالگرد انقلاب اسلام، مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند و اعتقاد و ایمان‌شان را به نظام، اسلام و آرمان‌های انقلابی و اسلامی بیش از پیش به دنیا ثابت می‌کنند و پاسخ  محکمی هم به یاوه گویی‌های ترامپ و امثال ترامپ خواهند داد.

آیت الله آملی لاریجانی: ۲۲ بهمن نماد ایستادگی و قیام ملت ایران است

آیت الله آملی لاریجانی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تبریک این روز به ملت شریف و بزرگ ایران، اظهار کرد: مردم در روز 22 بهمن ماه برای اقامه عدل و ارزش های الهی، دفع ظلم و اثبات استقلال خود و از همه مهمتر با یک خودباوری تبلور یافته به رهبری امام راحل(قدس الله نفسه الزکیه)، علیه طاغوت قیام کردند.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور وحدت، انسجام و بصیرتی است که در این راهپیمایی ها تبلور پیدا می کند، افزود: در طول سالیان متمادی بعد از انقلاب، ملت بزرگ ایران، هر ساله در روز 22 بهمن همین معنا را به ظهور می رسانند و با حضور گسترده و با نشاط خود در این راهپیمایی نشان می دهند مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند که با قوت و قدرت در مقابل زورگویان و سلطه طلبان می ایستند.

آیت الله آملی لاریجانی اظهار کرد: مردم ما علی رغم اختلاف نظر و سلیقه های سیاسی، وقتی پای امنیت ملی به میان می آید و بحث اقتدار ملی و مصالح عامه کشور مطرح می شود همه در صحنه حاضر می شوند و این سرمایه بسیار گرانبهایی است که همه بویژه ما مسئولین باید به آن توجه داشته باشیم.

آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم عزیز، بصیر و شریف ما همچون سالهای گذشته در یوم الله 22 بهمن حضوری پرشکوه و عظیم داشته باشند به طوری که وحدت و انسجام یکپارچه خود را به رخ جهانیان خصوصاً استکبار جهانی و آمریکای مغرور و مدعی بکشند.

وی با تاکید بر این مطلب که ان شاء الله امسال هم مانند سالهای گذشته این فریضه الهی، سیاسی و عبادی را همه به اَتَمّ وجه انجام خواهیم داد، تاکید کرد: مسئولین باید قدردان این مردم باشند، خدمت به مردم را عبادت و وظیفه بدانند و هر آنچه برای آنها مقدوراست را انجام دهند./۱۳۲۳/

ارسال نظرات